tisdag 10 april 2012

Klackar

Hej!

Kollar lite på tv, ett Criminal mindsavsnitt som jag redan sett. Men vad gör det? Det är ju bra ändå.

Tänkte bara säga att jag måste lära mig att gå i klackar i sommar! Det är otroligt snyggt och det går verkligen att variera sig (om man har pengar till det vill säga). Kolla in Lauren Conrad här till exempel:
Bild tagen av shoppingandfashion.se

Ett mål i sommar kanske, lära mig gå i klackskor. Om det finns tid vill säga, kanske har ett fullsäckat schema på djurparken. Har inte fått det än men i sådana fall får jag väl gå med klackar på jobbet ;)
Nåja, ha det bra!
KRAM

1 kommentar:

  1. Det finns 2 olika storlekar (vad jag vet) så det finns för långa och lite kortare hår :)

    man gör först en hästsvans, sen trär man igenom donuten och sedan lägger man håret över donuten så att den täcks och sedan lindar man rund håret som blir över och fäster med hårnålar :) finns jätte bra videos om det på youtube :D

    SvaraRadera