söndag 17 juni 2012

Animals

Heej

Sitter och fipplar fram och tillbaka med en massa tågtider. Jag och tjejerna hade tänkt boka tåg upp till Stockholm när det är dags för Lady Gaga i augusti och det är lika bra att boka nu medan priserna är okej!

Annars har jag anlänt till lägenheten igen och sitter nu i min ensamhet och tar det lugnt. Ska kolla på ett avsnitt till av Revenge innan jag sätter på tvn och värmer på gårdagens mat. Familjen åkte härifrån förut efter en mysig dag på djurparken. Bra väder vilket resulterade i ganska bra bilder. Tänkte lägga upp några, tyvärr har jag inte tillgång till de bästa som Milli tog med den bra kameran, men de kommer jag förhoppningsvis få snart. Ni får nöja er med hyffsat bra bilder helt enkelt.

Dessa fina går jag förbi varje dag på jobbet :)

Familjen <3



Otroligt söta lejonungar på 3 månader!




Milli



Söt räv


Passade på att slänga in en bild på ringarna jag gjort medan jag var hemma hos familjen :) Ganska nöjd faktiskt!

Ha det bra!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar