måndag 18 juni 2012

Måndag

Hej

Sitter i soffan, regnet droppar på rutan och "vem vet mest"-frågor hörs från tvn. Tar det bara lugnt idag. Har tvättat under dagen, lunchat med en vän och gått på stan med en annan. En ganska lugn men härlig dag, enda nackdelen med dagen var väl att jag fick skäll av en gubbe för att jag cyklade på gångbanan. Ibland blir man ju bara irriterad, sköt dig själv gubbe!

Har testat lite klänningar inför midsommar, har i alla fall plockat ut några alternativ men jag är inte helt säker än. Vilken det blir kommer det antagligen komma upp bilder på här på bloggen. Nu ska jag återgå till min ensamhet :)

Förresten, åt helt vegetarisk middag idag faktiskt. Helt okej ändå, kanske något att fundera över att ha på menyn ibland. Vi får väl se hur det blir med det..

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar