söndag 3 juni 2012

Frihet

Hej!

Idag är det söndag och det känns fantastiskt! Jag är ledig och behöver inte göra något alls fram tills den 25:e!! Trots att jag verkligen gillar att plugga på högskolan och jag vet att jag valt rätt yrke så är det så skönt att få vara ledig nu efter alla arbeten och tentor. Igår morse fick man äntligen känna känslan att man faktiskt inte behöver gå upp vid en speciell tid för att göra något, jag kunde gå upp för att jag ville. Världens skönaste känsla!

Fredagen spenderade jag ute på restaurang med fyra fina flickor från klassen. Vi åt supergod mat och sedan blev det någon drink på ett annat ställe. En mysig kväll och ett bra avslut på terminen. :) Igår bestämde Olivia, Nadja och jag oss för att kika in på Quality Outlet på Åhaga här i Borås. Ganska okej utbud men jag kände inte att jag hade tid att kika så noga men vi kom i alla fall ut med var sina par skor, så helt okej var det ju! Fika efter det och sedan lite filmtime med Oliven hemma hos henne. Kommer sakna mina vänner härifrån nu när jag är ledig. Vi har verkligen umgåtts mycket denna terminen och fungerar bra tillsammans. Men jag kommer ju tillbaka så det är inga problem. :)

Nu ska jag snart städa klart lägenheten med Putte innan det är dags att dra hem till familjen.

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar