torsdag 31 maj 2012

Vet inte riktigt

Hejj

Sitter med tentaplugg, vet dock inte om något går in. Ibland känns det som att läget är under kontroll men just nu känns det som att jag inte kan något.. Vill verkligen klara de här tentorna för annars måste jag göra om dem kring min födelsedag.

MEN PLUGGA MER DÅ.. kanske någon tänker. Förståeligt, men jag vet bara inte hur. Läser anteckningar, PowerPoints och övningstentor men ändå känns det sådär. Men jag ska göra mitt bästa imorgon! Sen ska jag fira med fyra fina tjejer från klassen så även om det går skitdåligt så ska jag fira att jag gjort ett år på högskolan och överlevt! Håll tummarna åt mig!

Tant från hyresgästföreningen va här nyss och frågade om vi bestämt oss för att gå med eller inte. Nej tack sa vi till att betala ytterligare några slatar i månaden. Det räcker gott och väl att låna varje månad lixom. Well well, Putte lämnar mig ikväll för att se på bio klockan 24.00 med några kompisar, kul jul säger jag som måste lägga mig och sova för att orka med tenta. JAg får väl sitta uppe och trycka i mig muffinsen jag gjorde idag. Goda blev dom faktiskt.

Nu ska jag dra mig, plugga mera. BYE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar