måndag 2 juli 2012

Efter allt

Hej

Mycket har hänt sedan sist, jag vet inte ens när sist var men jag vet att mycket hänt. Just nu söker jag till exempel ny lägenhet då allt inte fungerat så bra som man önskat. Det känns både tufft och lite spännande det där med att leta nytt. Dock är det ju inga stora lägenheter som står på listan med tanke på en fattig students ekonomi men det fungerar för mig. Var faktiskt och kollade på en 28 kvadratare idag och det skulle nog fungera fint. Men men, lägenhetssnack tar vi när det verkligen är dags.

Jobbet på djurparken har pågått i en vecka nu och det fungerar fint. Vädret spelar otroligt stor roll kan jag meddela. Förra måndagen regnade det rejält hela dagen vilket resulterade i en försäljning på 32 kronor i glassbaren där jag står och i lördags låg försäljningen på 9000 +. Ganska stor skillnad under en och samma vecka kan man lugnt säga. Så det variera, men det går bra! :)

Vill bara tacka min kära familj och mina fina vänner för att de funnits där för mig när det varit svårt och jobbigt! 


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar