måndag 23 juli 2012

Att vänja sig

Hejsan

Hemma nu efter en dag på jobbet, lite lagom trött. Sitter i min ensamhet, en ensamhet jag börjat vänja mig vid nu efter en månad. Ibland känns det helt okej men ibland är det otroligt långtråkigt när man inte har någon runt omkring sig. Försöker att hitta på lite saker, men när man kommer hem vid halv åtta varje kväll så är det oftast tvn som står i centrum.

Men som sagt, jag har börjat vänja mig. Just nu längtar jag till den första augusti för då får jag nycklarna till min nya lägenhet och då kan jag börja flytta in till mitt eget ställe. Ska faktiskt bli kul att flytta, byta miljö och inreda trots att bostadsytan kommer bli betydligt mindre. Hela 40 kvadratmeter mindre faktiskt.. Vilket är ganska mycket.. Men jag vänjer mig nog ganska snart skulle jag tro. Kommer ta en massa bilder både före, under tiden och efter som jag ska lägga upp här så att förvandlingen kan följas. Hoppas innerligt att det blir bra och hemtrevligt.

Nu är det dags att göra sig lite kvällsmat.
Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar