fredag 27 juli 2012

Juli i bilder

Hej

Jag har varit och kollat på min nya lägenhet idag och tagit lite bilder. Därmed kom jag på att en del hänt i juli som jag inte pratat om, därför tänkte jag lägga upp lite bilder som tagits under månaden som gått. :)

Lillasyster var här några dagar så vi passade på att lyxa till det med ansiktsmask :)

Har ett antal liknande bilder - suddiga bilder på en sjungande Loreen!!

Jag och Milli stog och trängdes med otroligt många andra människor på Borås torg bara för att få se och höra Eurovisionsslagerfestivalvinnaren Loreen :) 

Härliga vänner var också där och trängdes. Det var så mycket folk att vi inte ens fick plats att stå intill varandra. 

Som sagt, inte så många osuddiga bilder blev knäppta. 

Syster, Jag, Elina och Olivia

Jag hade lite tjejkväll här hos mig så jag bjöd på en massa gott :)

Vi fick nya kepsar på djurparken så jag snodde med mig en hel och ren hem så att jag är säker på att det finns en till mig varje jobbdag. 

Elin färgade mitt hår innan det var dags att festa till kvällen

Partyparty

Fina Mandy 

Den nya lägenheten. En liten en på 28 kvadrat vilket i stort sett är detta rum. Här ska snart målas om och möbleras. 

Sett ifrån andra hållet, in till höger ligger köket och innanför det är badrummet.

Mitt lilla kök. 

Inte någon stor lägenhet men det kommer nog bli bra när det målats om och möblerats ordentligt. Ser fram emot att få pyssla lite och göra i ordning. Mer bilder kommer när saker och ting hänt.

Ha det bra!
KRAM 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar