söndag 8 juli 2012

Inte kul

Hej

Som jag sa senast så har mycket hänt. Just nu jobbar jag för fullt på djurparken med att servera glass. Det går fortfarande bra och känns helt okej. Det är efter jobbet som det är mindre kul. Att komma hem till en lägenhet man nyligen delat med en person man tycker om känns jobbigt. Att vara ensam om kvällarna utan sällskap eller möjlighet att ringa denna person som man vanligtvis kunnat göra, känns jobbigt. Vissa stunder känns allt okej, kanske under de stunder jag inte tänker så mycket, men ibland känns allt bara skit. Alla säger att det kommer bli bra, vilket det antagligen kommer bli, men när verkligheten kommer ikapp en så är det inte speciellt roligt.

Om jag haft tillgång till en tidsmaskin hade jag spolat tillbaka tiden och stannat kvar på år 2010. Då var allt som det borde - bra!
Men jag har ingen tidsmaskin så jag får leva med detta, detta jobbiga.

Nu ska jag laga mat, i min ensamhet.
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar