lördag 4 februari 2012

Lördag

Hejsan!

Har precis druckit upp en god smoothie efter en lång och god natts sömn. Känner mig utvilad lugn och faktiskt lite rastlös. Ganska skön känsla ändå, då vet jag att jag orkar med att ta tag i saker och ting. Fast jag ska nog ta det ganska lugnt hela dagen, inget speciellt inplanerat men jag behöver vila efter gårdagen.

Jag och två kompisar här i Borås bestämde oss för att ta en långpromenad uppe i naturreservatet Rya åsar igår. Började klockan två ungefär och va tillbaka vid fem! Tre långa och backiga timmar var vi ute i minus 10 grader! Efter den promenaden var jag genomsvettig men samtidigt jättekall och såklart helt slut. Tur att jag inte behövde anstränga mig speciellt mycket resten av kvällen, blev bara mat och lite filmmys.

Smoothie - tagen med mobil

Utsikt från Rya åsar, vi bor en bit bort till vänster i bilden för de som vill veta.

Mysig dag igår, hoppas på en mysig dag idag också! 
KRAAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar