onsdag 8 februari 2012

Vardagslyx?

Hallå!

Är nyss hemkommen från en kort dag i Göteborg. Var några timmar på konstmuseet och letade efter matematik. Låter inte så kul eller hur? Jag kan berätta att det var det inte heller! Men en positiv sak med det hela var att Roland i min studiegrupp var så snäll och gav oss lite daim, lite. . .


Gulligt av honom! Alla fick var sin sådan här påse, hans mamma jobbade tydligen på något ställe så dom hade fått en massa som dom inte kunde äta upp själva. Synd bara att jag inte äter godis. Har jag sagt det förresten? Har inte ätit en enda godisbit på en månad (stolt). 

Dock har jag och Patrik lyxat till vardagen några gånger med bland annat chokladbollar och :

Cappuccino, kanelbulle och lite baileys. 

Ibland får man faktiskt vara lite bortskämd!

KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar