tisdag 28 februari 2012

Opps

God kväll!

Dagen har varit bra, inte mycket att säga.
Gjorde precis något som inte är vanligt för min del. Beställde nämligen lite grejer från internet - aka internetshoppade. Har länge haft en länk sparad i bokmärkesfältet ett tag och tänkte ta bort den men passade på att kika en sista gång innan den fick åka i papperskorgen. Konstigt nog så lockade det endel och därmed fick några varor åka ner i varukorgen istället.

Vart är det nu jag har handlat ifrån? Jo från Beautyminerals :) Hittade lite tester och andra billiga och behövliga grejer så varför inte testa när det ändå var fraktfritt. Hoppas på att det blir bra i alla fall. Återkommer när jag testat.

Om jag haft plats hade jag velat ha denna typ av förvaring
 till både mitt smink och smycken. Drömma går ju...


Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar