onsdag 1 februari 2012

Typsikt

Hej!

I och med skolan som är väldigt oberäknelig vet jag aldrig när jag faktiskt kan känna mig helt ledig. Ibland (läs ofta!) behöver jag använda mig utav helgen för att skolarbetet ska hinnas med. All "ledig" tids behövs för att jag ska hinna med skola, alla saker som en lägenhet och samboliv innefattar och så ska lite ledig tid också få vara ledig tid. Såhär känner jag!

Och därför va det så typiskt att de ringde från Pressbyrån förut och frågade om jag skulle vara intresserad av helgjobb varannan veckan och även inringning. Jag tycker inte att jag har tid så jag tackade nej. Trodde först att de skulle fråga om jag ville sommarjobba där, men så var inte fallet. Hon sa dock att hon skulle spara på mitt Cv och ringa igen om det skulle behövas något i sommar trots allt.

Börjar redan bli lite nervös över sommarjobb. Vill verkligen få många timmar på ett bra och kul ställe här i Borås. Men tänk om inga av de ställena jag skickat cv till behöver någon? HEMSKA TANKE! Jaja, jag klarade mig ju i somras trots att tre hela månader helt plötsligt blev en halv på grund utav konkurs. Så än på ett tag är det ju inte kört. Håller helt enkelt tummarna för att jag får något.

Hej på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar