tisdag 31 januari 2012

Noll inspiration

Hej!

Sitter i min ensamhet och försöker komma på något vettigt att skriva i ett reflektionsdokument som ska skickas in imorgon. Det går sådär, inspirationen ligger på 0 och jag hittar bara på annat. Som tur är så är det bara en sida som ska skrivas och det borde jag hinna med i alla fall.

Step idag, ingen motivation till det heller.. Näsan har börjat rinna så jag funderar på att avboka och bara gå dit och anmäla mig till blodgivningen och eventuellt ta en runda i gymmet. Får se får se.

Har kommit på att jag skulle vilja jobba inne på lagerhaus i sommar, tror att det vore toppenkul! Ska skicka cv dit idag, funderar till och med på att kanske ringa.

Ytterligare en sak, pojkvännen har börjat med en ny bloggdesign men det är inte säkert att den hamnar här! Spännande va? Har eventuellt lite planer men det får jag återkomma med. Ska försöka få ner något i dokumentet nu.

Ha det bra!
Kram

1 kommentar: