söndag 20 maj 2012

Efterrätt -tips

Hej

Nu är jag trött efter fyra arbetsdagar. Trots att det inte varit så långa pass så har det blivit intensivt i och med att det var första dagarna och för att jag haft (fortfarande har) skolarbete att göra.

Men igår var det ju trots allt lördag så jag bjöd över några vänner från klassen. Det blev en skön tjejkväll med skratt, prat och världens godaste efterrätt. Superduper god, finns fortfarande kvar så jag mumsade precis på lite framför tvn. Jag säger bara: PROVA!


Måste strax återgå till mitt skrivande så att jag får färdigt det någon gång. Lite komiskt att jag var först med att lämna in förr uppgiften, denna gången är jag knappt klar med den. Men så kan det va, ibland är man mindre fokuserad. 

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar