onsdag 30 maj 2012

Snart lov

Hello

Har precis pluggat färdigt för dagen. Trots att det känns som att det är lov nu så är det faktiskt en tenta kvar.. suck.

Tentan igår tyckte jag faktiskt gick bra! Jag besvarade allt så gott jag kunde och ganska utförligt så jag känner mig nöjd. Det känns dock konstigt att vara nöjd och relativt säker när alla andra känner sig osäkra. Plus att jag inte vill förvänta mig något, det skulle ju lika gärna kunna gå åt skogen! Men självklart hoppas vi på det bästa :)

Efter tentan på fredag har vi bestämt att vi ska ut och äta för att fira. Sitter redan nu och kollar på matsedeln och läskas ;) Ska verkligen bli skönt med lite lov, att få ett år på högskolan avklarat! Hade tänkt passa på att åka hem till familjen när skolan är avklarad i två veckor innan det är dags för midsommarfirande på kusten samt jobb efter det. Låter bra tycker jag :)

Nu är det thé-time säger Putte, bäst att dra. Sätta sig framför tvn och läsa en tidning.
Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar