fredag 4 maj 2012

Stress och hemlis

Hej igen!

Här sitter jag, för en gångs skull inte i soffan utan vid köksbordet. Sitter nämligen med en massa papper omkring mig och en massa dokument öppnade på datorn. Det stämmer, Isabell sitter klockan 21 en fredagkväll och skriver på skolarbeten!!
Om ni frågar mig är det ganska illa, fredagar ska man ju slappa efter en hård arbetsvecka. Men nej nej, har man en massa som bara ligger på hög och väntar på att bli gjort finns det inte tid för att roa sig. Var återigen superstressad igår över allt som ska hinnas med. Trots att jag försöker, sitter varje dag och gör skolrelaterade grejer så finns det alltid en massa mer som jag skulle vilja få gjort. Högskolan är verkligen tuff ibland.. det är bara att inse.

Men men, imorgon får jag roa mig lite istället. Jag har tillsammans med Patriks vänner planerat att överraska honom med fest här imorgon. Han fyller ju år på måndag och jag tyckte det vore lite kul att hitta på något sånt. Han börjar misstänka att något ska hända för jag har propsat på att vi absolut ska äta ute på restaurang imorgon vid klockan sex. Patrik har föreslagit bio eller att vi äter lite senare men då har jag sagt att "nej nej, klockan åtta blir så sent att äta..." eller " men kan vi inte se på bio på måndag när du faktiskt fyller år, det är ju kul att hitta på något då med..". Låter lite misstänksamt men han anar nog inte detta. Så jag hoppas det blir kul! :D

Återkommer och berättar mer på söndag eller nästa vecka!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar