tisdag 8 maj 2012

Överraskning

Hejsan!

I lördags hade jag ju överraskningsfest för Patrik! Fick iväg honom som planerat vid 18 för lite mat, jag kan ju meddela att han var ganska misstänksam med tanke på alla dåliga argument jag haft för diverse grejer samt för att jag satt och smsade utan att vilja visa. Så på vägen hem kikade han lite extra upp mot lägenheten för att se om något va på gång.

Men dom (alla inbjudna) va otroligt duktiga och syntes inte alls. Dom var gömda i sovrummet så när vi kommit in och tagit av skorna så sätts musik igång och alla stormar ut mot Patrik! Superbra överraskning säger jag bara, han såg tydligen ganska förvånad ut och glad såklart!

En otroligt lyckad kväll med mycket skratt, beer pong-spel, musik och dans. Alla verkar ha haft det jättekul så jag känner mig nöjd! Tyvärr slutade kvällen inte så kul för min del då jag fick följa med en allt för full vän till sjukhuset. Inte så allvarligt som det låter men det var ändå nödvändigt att han fick åka dit.

Jag tänkte lägga upp lite bilder så att ni kan ta del av det hela :)

En hel drös med folk som ville vara med och överraska och fira! :D

Härliga gamla vänner va där!

Jag tyckte det va tipptopp

Patrik fick 1 kg polkagrisar i present och en massa öl att dricka under kvällen, alla i olika smaker :P

Beer pong :P Jag och Elin va med, faktiskt ganska bra även om vi inte gick vidare i turneringen :P

FödelsedagsPatrik och jag :) Linnet från ullared förresten!

Nya kompisar va där! 

Alla va med alla, så det ska vara :)

Jocke och jag 

När man är full är man snygg.. ?

Dans

Patrik och Jonny vann beer pong :P Stolta killar!

Glada och en aning påverkade?

Bara några bilder från kvällen, som sagt en lyckad och kul kväll! Trots snefyllor och en aning spill på golvet så är det faktiskt helt okej att ha fest hemma. Lite krävande kanske men när alla sköter sig och inget går sönder så är det toppen!

KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar