måndag 28 maj 2012

Snart natt

Hej

Klockan är mycket och jag har ännu inte duschat efter långpromenaden med Olivia. Har fastnat vid tvn, borde slänga ut den ibland - den är ju inte bra. Ska verkligen försöka att inte se så mycket på tv i sommar, bättre att hitta på något med pojkvännen eller läsa en bok. Beställde ju trots allt tre engelska romaner idag som jag ska läsa under sommaren. Inte bara för skojs skull utan för att de ingår som litteratur i engelskakursen vi har i höst. Varför inte kombinera nytta med nöje?

Imorgon har jag tenta som handlar om den svenska grammatiken. Det känns både bra och lite mindre bra. På ett sätt känns det som att jag kan en del, men man vet ju inte vad läraren ställer för frågor. Vilket skulle kunna bidra till att tentan går sådär. Men jag har en ganska lugn inställning till det hela.. Självklart vill jag inte misslyckas men det får gå som det går. Det går inte att lära sig mer än vad man får in och det går inte göra bättre än vad man kan. Man får göra sitt bästa helt enkelt. 
Önska mig lycka till!

Turkiet med familjen, vattenscoter på gång :)




KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar