tisdag 15 maj 2012

Vanlig dag

Hej och välkommen till min vardag just nu

Såhär ser det ut när jag pluggar. Vid köksbordet med en massa papper, böcker, post-its och mellanmål. Ingen ordning alls..
Jag känner mig typ såhär för övrigt:




Hemsk!

Mycket att göra, schemat är fullspäckat - minst sagt! Skola imorgon och sen ska jag följa med en vän till sjukhuset. Sen är det bara att plugga rejält igen. Måste plugga massa varje eftermiddag den här veckan. Ska jobba på djurparken mellan torsdag och söndag så det får bli min eftermiddags och kvälls"underhållning". 

Ser fram emot sommaren, den 2:e juni får gärna va nu. Tentor är då färdiga och sommarschemat börjar nog strax därpå. Har ännu inte fått mitt schema trots att jag pratat med dem och skickat sms. Förhoppningsvis får jag det på torsdag.

Ha det så bra, måste återgå till köksbordet. 
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar