söndag 18 mars 2012

Bilder

Hej!

Tänkte kort berätta min lilla tabbe idag innan det kommer en bildexplotion. Bestämde att jag skulle träna på gymmet idag, gick iväg vid halv ett för att slippa allt för mycket folk. Går de 10 minuterna och ser skylten på dörren. Söndagar 16.00 - 20.00. Fassssen! Bara att gå hem igen, så typiskt! Aja, fick en liten promenad i alla fall.
Nu bildbomb!
Produkterna jag beställde från beautyminerals.se
Ser ni dom pyttesmå testpåsarna, trodde allt att man skulle fått lite mer. Har dock inte testat än men den lilla "burken" med Cover all är ganska bra. Bodybuttret lämnade jag däremot hemma hos mor och syster, inte riktigt min doft. 

Ny väska inköpt i Helsingfors

Varit ute efter ett par nys skor, hittade inga i Borås men så åker jag hem och hittar dessa inne på HM i lilla Lidköping, knepigt.

Precis nyss, testade att göra Chocolate chip cookies med M&Ms, blev ganska bra ändå.
Lillasyster och jag på tåget mot Stockholm

Mamma blev glad när hon insåg att vi skulle spendera helgen på en färja till Finland!
Bra överraskning!!

Milli posar innan vi ska gå ombord på färjan.

Det blev en del drinkar.

Det blev också en hel del spelande!

Pappa och syster på kvällen där det väntas buffé

Lite efterrätt

Hela familjen spelade kort, mysigt!

Smart! trots allt en timmes tidsskillnad.

Moomin!

Ännu en nyckelring till samlingen och vem passar bättre att representera Finland är Mumin?

Syns kanske inte så tydligt men vi vann näst högsta vinsten på den här maskinen, 10€!! Tyvärr försvann pengarna lika fort igen ;)

Lätt att spela bort en del när man blir förblindad av vad man kan vinna!

Tillbaka i Stockholm

En gränd i gamla stan, inte så brett med andra ord

Mamma fjantar sig lite

Och så min egnengjorda (fick lite hjälp från pappa) present till mamma! Blev rätt nöjd!

Sådär, lite bilder från förra helgen och lite annat. Nu är det återigen dags att plugga. Ha det bra!
KRAAM 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar