lördag 3 mars 2012

Räknas det ens?

Hello

Lördag och alldeles strax är det melodifestivalen. Ska kika lite på det och sen kanske jag ska spela lite med putte. Skönt att bra ta det lugnt.

Bröt ju mitt "godisförbud" i och med resan till Rom och sen dess har jag unnat mig en liten godisbit då och då, vilket faktiskt känns bättre. Då behöver jag inte vara supersugen men tvinga mig till att inte mumsa i mig något, nu kan jag ta en liten godis om jag vill. Jag tränar ju trots allt och överdriver inte så då känns det okej. Och nu ikväll hade jag tänkt äta lite godis. Nackdelen är bara att när man köper godis tillsammans med min pojkvän så blir det verkligen liiiiite. Köpte för 15.99 tillsammans vilket resulterar i att jag får denna pinsamt lilla mängd godis att "gotta mig med" ikväll .....

I jämförelse med min mobil så inser man hur liiten godisskålen faktiskt är.. Lite ledsen faktiskt, men det finns ingen risk för att man kommer få ont i magen i alla fall. 

Kram på er, hoppas ni har lite mer att gotta er med!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag tycker absolut det är värt det :) kostar 139 kr i månaden och värdet har legat runt 6-700 kr på varje box, den senaste var lite tristare än de tidigare, men fortfarande bra och roliga grejer :) man får prova på nyheterna och så. Och ang godisskålen, det räknas knappt ;)

    SvaraRadera