onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Heeej

Väntar på ett samtal från mina föräldrar, men tänkte passa på att skriva lite innan.

Fick hem produkterna från beautyminerals igår, nerknökat i brevlådan igår. Har inte lagt in bilden i datorn så ni får se efter helgen. Men jag tyckte bodybuttern luktade sådär, tänkte ta med det hem till mamma och lillasyster och se om dom vill ha. (Mamma fyller faktiskt 50 år idag så hon kanske känner för en extra present :) Grattis till henne!) Och de två proverna jag köpte för 15kr styck trodde jag var förpackade i små ögonskuggeburkar men det visade sig att det var i en pytteliten påse. Har inte öppnat än men jag kan ju inte tänka mig att det ens räcker till en hel kind ;) Aja, det är ju färgen och kvaliteten jag är ute efter att testa, hoppas att det lilla jag fick ger det jag behöver.

Nåväl, nu får det vara bra för den här gången. inget kul inlägg men aja.
Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar