onsdag 28 mars 2012

Jaha, kul

Hej

Vet inte vad det varit med mig det senaste, har varit på lite allmänt dåligt humör. Idag är jag det igen, kanske för att den där hemska urinvägsinfektionen kommit tillbaka. Hade det lite från och till förra veckan men då jag vet att jag har en väldigt lindrig infektion så struntade jag att åka till sjukhuset. Jag vet ju att de kommer säga som de alltid gjort "ja det syntes pyttelite infektion så du får väl lite tabletter". Tänkte att jag kunde härda ut det men nu är det tillbaka och jag vill inte gå med det, dels för att det är jobbigt men sen är det ju inte heller bra att ha det för länge. Ska nog ringa till sjukhuset strax.

Vårdcentralen " vi ringer upp dig 11.55" kul, bra hjälp man fick där då ..
Och jag som hade tänkt träna och klippa mig hos Olivia, aja vi får väl se om jag orkar med något av det..

Jag saknar mina föräldrar! 
Självklart min syster och hund med men just nu mest mamma och pappa!


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar