måndag 19 mars 2012

panik

Hej!

Har suttit och ringt runt lite nu på morgonen/förmiddagen till olika ställen som jag sökt sommarjobb. Några har bekräftat att de inte behöver någon och andra har bara bett mig vänta på att ut tagningen ska bli klar. Börjar få panik!!!

Det är redan den 19 mars vilket innebär att om lite mer än två månader är det sommar och då behöver jag ett jobb! Jag vill så gärna få ett jobb här i Borås men som det känns nu kommer jag väl antagligen att få gå arbetslös den här sommaren och leva på mina sparpengar. vill inte vill inte vill inte

Jag skulle kunna söka till Dafgårds och jobba där igen men jag vill inte! Klarade av en månad i somras och då var en kompis där och jobbade också. Men att jobba "ensam" hela sommaren där? Usch!

PANIIIK! Ge mig ett jobb nu!

Så om någon känner någon som känner någon i Borås som söker sommarjobbare, säg att jag finns!

1 kommentar:

  1. hmm. har du kollat runt bland olika butiker? klädaffärer, ica, öob, rusta, eko i knalleland? sådana som behöver mycket folk tänker jag. eller dagis? eller caféer? lycka till! och ge inte upp. :)

    SvaraRadera