tisdag 27 mars 2012

Sool

Hejsan

Sitter ute i solen och värmer mig, otroligt skönt faktiskt! Jag känner mig nästan lite röd om kinderna men det gör inget alls, det känns bara bra! :)

Vi började vår kurs i svenska idag, vi gick ut hårt och redan nu märker man vilken skillnad det är på den här kursen jämfört med den andra. Nu är allt strukturerat och vi vet redan nu vad som ska göras den sista dagen på kursen. Det kommer säkert bli tuffare för det är mycket som ska göras men ändå känns det bättre. Otroligt!

Ledig dag imorgon, det blir nog att kika över hos Olivia för att få luggen klippt. Den har blivit alldeles för lång nu och jag är alldeles för snål för att betala en frisör för att göra ett 5 minutersjobb. Så Olivia får testa och så får vi se hur det blir helt enkelt ;) Kanske kommer hem utan lugg, vem vet ...

Nu ska jag fortsätta att njuta en stund till innan det är dags att gå ner och handla. Hoppas solen skiner på er med! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar