tisdag 20 mars 2012

Helt enkelt bra

Hej!

Trots att paniken fortfarande finns kvar så är jag mycket lugnare idag. Det känns som en dag där jag åstadkommit och hunnit med mycket. Hade två spännande föreläsningar innan lunch sen blev det pannkakor till lunch. Ombokade och fixade tandläkartid här i Borås och sen pluggade jag en stund med olivia och nu har vi precis ätit en supergod maträtt. Testade något nytt idag, kyckling med pasta och soltorkad tomat. Hade gärna tagit en onödigt stor portion till men jag sparar den portionen i en matlåda istället ;)

MUMS!

Gick också in och kollade på skatteverket hur mycket jag skulle få tillbaka på deklarationen (tydligen så gick det att kolla i förväg) och så får jag se att jag ska betala 1700!! Som om det inte räcker med att man tar lån varje månad och än så länge inte har något sommarjobb än.. typiskt. Det är väl den enda nackdelen med denna dag. Annars toppen!

Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar