torsdag 5 januari 2012

Äntligen hemma

Hejsan!

Nu är jag äntligen hemma i vår kära lägenhet i Borås. Blev faktiskt varm i hjärtat när vi klev in genom dörren, ett täcken på att jag trivs skulle jag tro. Har med mig övriga familjen hem så det har varit full rulle hela dagen. Efter att vi lassat in all packning "hemifrån" och insett att min lillasyster råkat slänga två matkassar i soptunnan istället för att trycka in dem i bilen var det dags att åka till IKEA.

Strosade runt några timmar på IKEA och köpte lite småprylar, ljus, galgar och sådär. Inga dyra grejer, funkar inte när man är student. Sen bar det av hem igen för lite taco och filmmys i soffan. Gillar det här, bara tentaplugget som ogillas faktiskt plus det faktum att älsklings pojkvännen inte är här.

Nu är det snart dags för sängen, så God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar