söndag 29 januari 2012

Söndag

Hejsan

Ännu en söndag, idag känns den dock helt okej trots att jag sitter och pluggar. Det är ganska intressant och jag kollar schemat och inser att det nog finns tid att hinna med allt så jag behöver inte stressa upp mig så mycket. Förresten så fyller min kära syssling Ali 20 år idag! Hade ingen möjlighet att åka hem men han har fått en hälsning i alla fall!

Va på fest igår med pojkvännen och några vänner. Rätt kul till en början men sen blev allt lite fel så vi gick hem tidigt. Inget jätteallvarligt men nu är det utrett och allt är bra så inget att tänka på. Nu bortser vi från tråkigheterna och går över till annat...  En av tjejerna på festen hade med sin hund, en liten busig tibetansk spaniel valp som var supersöt. Både jag och P blev en aning sugna på att skaffa en egen. Hade varit mysigt, men jag vet ju hur det är. Mycket ansar och tid krävs och det kanske inte är vad vi har just nu när vi har skolan att tänka på. Har ju varit sugen på katt också så vi får väl se.

Ska fråga P om den där bloggdesignen nu, hade behövts en uppfräschning här!
Ha det bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar