söndag 8 januari 2012

Insikt

Hej!

Har precis sett klart på "På spaning med Bridget Jones", första gången jag såg den och jag tycker den är helt okej. Men nu till något helt annat. Jag har, efter tankar kring misslyckande av alla dess slag, insett att jag gör så gott jag kan. Det är ingen idé att jämföra sig eller tävla med andra, det får mig inte att må bättre utan bara sämre. Så länge jag försöker och kämpar så har jag ändå lyckats till viss del. Att sträva efter att alltid hoppa högst och va bäst kommer tillslut att ta kol på mig, det räcker med att ibland hoppa tillräckligt högt för att målen ska nås.

Därmed ger jag mig själv ett mål i år: att inte stressa upp mig så mycket, för så länge som jag försöker så går det bra! Och även om jag kanske får ett litet U på en tenta eller liknande så kommer det alltid att finnas en chans till. ISABELL DU ÄR BRA SOM DU ÄR OCH KOMMER ATT KLARA DIG FINT!

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar