torsdag 26 januari 2012

Känns bra

Hallå

Sitter med filt och tjocktröja i soffan men fryser ändå. Nyser lite då och då så det är frågan om jag inte börjar bli lite förkyld. Mindre roligt men i övrigt mår jag bra. Skolveckan är nästan över bara morgondagens studiegruppsarbete kvar sen är det helg och festligheter.

Denna vecka har varit otroligt konstig och en aning meningslös om man ser till det "arbete" vi gjort i skolan. Vi har fått göra tredimensionella former, löst olika små uppgifter, spelat spel och idag har vi gjort en matterap. Helt rätt, en matterap! Tillsammans med klassens två äldre kvinnor har jag sjungt in en låt som har med matematik att göra, ganska kul faktiskt men det och allt annat denna veckan har varit så meningslöst och bortkastat med tid.

Men nu ska vi vara positiva, än så länge har jag hållit igång träningen - jippie!! Var på gymmet idag igen,  fick mitt lilla svarta gymkort och så en timmes träning. Känns otroligt bra att vara igång igen, ska kika på om det finns några kul pass i veckan som jag kan boka in mig på. Har ju inte testat det än så vi får se hur det känns.
Hämtade ut mitt pass idag också, förutom att man ser ut som en flodhäst så känns även det bra för det betyder att resan till Rom närmar sig! Ska bli toppen :)

Isabell?

Flodhäst?

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar