onsdag 11 januari 2012

Helt slut

Hej, här sitter jag som vanligt i soffan och kikar på tv.

Är helt slut, orkar knappt skriva och ändå har jag inte ansträngt mig speciellt idag. Det enda jag gjort är pluggat i skolan och sen tagit det lugnt här hemma. Har i och för sig varit lite dålig med maten men, aja lite sömn om en stund borde göra susen.

Nämnde jag tidigare att det antagligen kommer bli en resa till England med skolan i höst? Detta hade jag ingen aning om, men några i klassen har pratat om det och att det kommer att genomföras. Jag vågar inte hoppas på för mycket innan någon lärare bekräftat det men det vore ju toppenkul! Vad jag har hört är det i så fall två veckor i England (kan ha hört London men är inte säker) där den ena veckan är praktik på en skola och den andra är till för att upptäcka den Engelska kulturen eller nåt liknande. Något att se fram emot efter sommaren säger jag bara!!

London till hösten?

Resa till Rom i februari?

Kan det bli fler nya platser att besöka år 2012?
Jag kan meddela att det antagligen kommer att bli ytterligare en liten tripp någonstans, mer kan jag inte säga - än!

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du tycker det :)

    Fuskigt att fara till England! Vill också dit :) vad pluggar du?

    sofiesvardag.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Spännande :D

    sofiesvardag.blogg.se

    SvaraRadera