tisdag 10 januari 2012

Fantastiskt skönt

Hejsan!

Jag hade igår och imorse innan tentan en så skön känsla i kroppen, ingen oro eller nervositet alls utan bara ett lugn. Antagligen för att jag tagit till mig det jag skrev i det tidigare inlägget, accepterat att jag gör så gott jag kan och att 110 % inte alltid är nödvändigt. Stolthet över mig själv känner jag, detta är något som jag ska fortsätta att  intala och upprepa för mig själv! Glöm nu inte bort det!


Hur gick det på tentan då? Ingen som vet ännu men det kändes helt okej trots att det som jag och mina vänner pluggat mest på inte ens var med, som alltid! Jo, det känns bra men det är helt okej om det skulle gå dåligt också... eller kanske inte helt okej men jag tror det ska gå bra. Den som lever får se.


Förresten, ska pratas lite mer om en eventuell resa med vännerna i vecka 7, vore ju underbart!! Håller tummarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar