onsdag 4 januari 2012

Usch

Hej!
Sitter i köket hemma hos mor och far och är allmänt frustrerad. Min första tenta är om mindre än en vecka och det känns som att jag inte kan något alls. Vilket är en otroligt kul känsla, eller inte! Förkyld börjar bi också vilket gör livet ännu bättre... 


Ska bli skönt att komma bort en sväng ikväll och träffa kompisarna innan jag åker tillbaka till Borås imorgon. Saknar Borås, lägenheten och min pojkvän trots att vi träffats flertalet gånger under "lovet". Det är lixom en helt annan känsla att bo tillsammans, en bra känsla som jag längtar tillbaka till. 


När jag tänker efter kommer nog det mest kännas lite bättre när jag kommit tillbaka till mitt nya hem. Alla kläder och saker finns där de ska vara, det är inget tjafs och gnäll (om det inte är jag som orsakar det då), rutinerna kommer tillbaka, en förhoppningsvis skön och bra ansiktsbehandling ska bokas in och så ska det mysas en massa! Önskar att det gick att snabbspola förbi nästa vecka, livet hade känts lite lättare då.


Aja, får väl plugga vidare trots att det känns värdelöst. Bye bye!


tips på kul med svårt spel: bezzerwizzer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar