måndag 2 januari 2012

Nytt år och 100 år

Hej!
Här sitter man nu år 2012, det nya året är här och det firades ganska lugnt tillsammans med pojkvännen och några vänner. Tråkigt nog träffade jag inte på mina närmsta kompisar på grund utav problem med skjuts och sådär men det går ju inte alltid att få som man vill.

Än så länge har året bara bestått utav studier, tråkigt nog. Men har man två tentor i januari så är det bara att sätta sig vid böckerna och plugga. Idag blir det dock ett litet avbrott då vi ska fira min gammelmorfar som blir 100 (!!!!) år idag! Ser fram emot att få träffa honom och se telegrammet han fått från vår kung och drottning. Hade också tänkt att jag skulle få till ett bra familjekort också innan vi åker hem igen.
Nu ska det förberedas inför kalaset, men ha det bra!

 Systerdotter och jag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar