fredag 20 januari 2012

Träning

Hejsan!

Ledig idag vilket innebar gym som jag tidigare nämnt. Ringde först för att höra vad det kostar och då fick jag det glada beskedet att man får testa på två gånger gratis om man funderar på att köpa årskort. Perfekt! Trivdes bra då det var samma typ av maskiner som jag är van vid sen tidigare så när jag kört en timme passade jag på att boka in ett pass på söndag. Känns bra, därefter får det bli ett kort! Ska försöka träna i alla fall två gånger i veckan, det är mitt mål.

Nu är det dags att läsa en stund i kurslitteraturen innan det är dags att dra ner och kika på knalleland. Behöver fylla på garderoben med basic-plagg och så måste vi verkligen handla. Ikväll? Jag ville bjuda över några men Patrik tyckte inte det va en bra idé och det får jag väl ta och respektera, vi bor ju ändå två i lägenheten. Så vi får se vad kvällen kommer fyllas med.

Gymmet

Ha det bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar